5 Naturals Ways To Reduce Anxiety

by - 1:39 odp.


Pokud jste člověk jako já, který snadno má deprese a záchvaty úzkosti nebo paniky, tak určitě víte, že tohle není zrovna moc příjemné a něco, s čím člověk chce zápasit. Mám pro Vás tady pár tipů na to, jak předejít právě těmto věcem. Bohužel nemusí vždy fungovat, ale předcházet můžou, tady jsou. 

If you're a person like I am who easily suffers from depression or anxiety or panic attacks then you know thats not a happy thing to deal with it. Here I have few tips how to deal with those things.


1. Vyhněte se kofeinu.
Já vím, já vím - všichni milujeme kávu a hlavně tu lahodnou, kdy si můžeme sednou v kavárně. Na druhou stranu ale kofein vyvolává adrenalin v těle, který právě může vyvolat všechny ty další věci. Místo kávy zkuste mintový čaj nebo zelený čaj. Držet se dál od kofeinu ale znamená i držení se dál od slazených nápojů, čokoládu nebo černého čaje. Pamatujte, to, co dáváte svému tělo má vliv na všechno. 

1. Avoid Caffeine
I know, I know - everyone loves coffee. But on the other hand - caffeine is the one thing that is the reason why we have anxiety. Try to swapt coffee for min tea or green tea. Avoiding caffeine  also means avoinding chocolate, soft drinks or black tea. Remember - everything you put inside your body has effect on everything. 



2. Zaměř se na hluboké dýchání
Hluboké nádechy a výdechy jsou opravdu důležité, když začnete mít záchvat paniky nebo úzkosti. Mně hodně pomáhají a určitě by pomohly i všem ostatním. Pokud se Vám ale stane že Vaše nádechy jsou najednou krátké - najděte si klidné místo a zhluboka dýchejte a snažte se své tělo uklidnit. Zaměřte se na dýchání - Nádech na tři vteřiny, zadržte dech na 8 vteřin a vydechněte. 

2. Focus on Deep Breathing
Deep inhales and exhales are really imporatnt when you start having a panic attacks. They're helping me and I know that they will help others. If you start feeling that your breaths are short - find a calm place and try to calm your body. Focus on Breathing - inhale for 3 seconds - hold your breath for 8 and exhale for another 3 seconds.

3. Promluv si s kamarádem
Pokud jste ve stresu nebo cítíte úzkost, já si ráda popovídám s někým, kdo mi je hodně blízký. Často se mi stává to, že když jsem ve stresu, uzavřu se od okolního světa - což je špatně. Když si s někým o tom popovídáte nejen že upevníte vaše přátelství, ale už nebudete na prsou nosit těžký kámen. 

3. Talk to your friend
If youre in stress and youre feeling anxious, personally I like to talk to someone who is close to me. What usually happens is that I close myself from the world - which is bad. If you can talk to someone then do it - you will feel better.


4. Koupel 
Další věc, kterou opravdu mám ráda když jsem ve stresu je koupel. Horká koupel s bublinkami a zapálenou svíčkou mě prostě dokáže uvolnit a alespoň na chvilku zapomenout na ten stres. Osobně mám ráda když si do koupele můžu dát nějakou bath bomb - určitě jedna z nich, kterou doporučím je The Comforter od Lushe a potom i klidně obyčejné salt bath bombs nebo levandulové oleje.

4. Bath
Another thing I really like when Im in stress is a bath. A Hot bath with bubbles and candles can relax me. Personally I really like when I can put a bath bomb in my bath - one of them is The Comforter from Lush or some normal bath salts or levander oils. 

5. 30 minutová meditace
Meditace je něco co já osobně mám ráda před spaním. Osobně mám ráda aplikaci Sleep Well, která vám pomůže s meditací a i s rychlejším usnutím. Pokud ale nechcete poslouchat někoho jak Vám říká jak máte dýchat a co dělat, na spotify je několik playlistů s hudbou, které vám také pomůžou. 

5. 30 minutes meditation
Meditation is something I like to do before sleep. I really like this app called - Sleep Well which can help you with stress and falling asleep. But If you dont like when someone is telling you what to do you can always listen to some music on spotify! 


Doufám, že alespoň těchto pár rad Vám pomůže jak se vypořádat se stresem a úzkostí. Pokud máte nějaké rady vy tak určitě se podělte v komentářích pro ostatní čtenáře! :)

I really hope this will help you deal with stress and anxiety. If you have ani tips leave a comment so other readers can read it! With love, An! :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Skvelý článok. Kúpeľ je podľa mňa jedno z najlepších riešení alebo k tej meditácií, strašne uvoľňuje aj zvuk "singing bowls". Teda aspoň mňa. Počúvala som to asi desať minút a cítila som sa na jednej strane unavenejšia ale za to oveľa lepšie :) A potom áno, klasická dobrá mediciína vo forme čaju :3 ALebo aj nejakého ovocia k nemu alebo prechádzky v prírode.
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Singing bowls neznám, takže se na to musím podívat a čaje taky miluji! :)

      Vymazat
  2. Každý má občas také nálady a toto sú skvelé tipy, mne pomáha hlavne, keď nie som sama a sniekym sa rozprávam :)

    OdpovědětVymazat

Instagram