How To Stay Healthy When Flying

by - 1:15 odp.


Cestování může být zábava, ale letiště a letadla nám naši cestu můžou tuhle zábavu překazit tím, že my chceme zůstat zdraví a pořád mít pod kontrolou to, co jíme a kdy cvičíme. Za tento rok jsem začala více cestovat a nasbírala jsem několik užitečných informací a triků, o které se s Vámi teď podělím. 



Připrav si svou vlastní svačinu
Připravování vlastní svačiny někdy může být úplně to poslední na co během balení věcí nebo během stresu kolem létání myslíme, ale věřte mi, je to zachránce života. Většinu času je lehké najít něco zdravého na letišti, ale v letadle je to poněkud horší. Já si ráda do příruční tašky balím nějaké malé svačinky plněné oříšky, ovocem a ovesné vločky. Další super vychytávkou jsou Chia semínka, můžete je přidat do jakéhokoli jídla nebo pití a přidají Vám hodně energie!

Vybírej správné jídlo
Je to skoro to samé jako první bod. Já vím, někdy když cestujeme tak je zakázané si brát s sebou do letadla nebo do kufru nějaké druhy ovoce. Pokud jste si zapomněli zabalit zdravé svačinky nebo jste je museli z nějakých důvodů vyhodit, pečlivě vybírejte co za jídlo si dáte. Pokud jste na letišti vyhněte se jídlům jako jsou muffiny, sladkosti a fast foody. Nejlepší pro Vás budou sendviče z celozrného chleba bohaté na proteiny a s hodně zeleninou. Zkuste se vyhnout slaným jídlům, které Vás zahltí jen na krátkou dobu.

Zůstaňte hydratovaní
Mějte vždy u sebe prázdnou láhev na vodu, ze které můžete upíjet v průběhu dne. Létání jako samotné Vám může způsobit dehydrataci a všichni víme, že přes bezpečnostní kontrolu si flašku do půl listu vzít můžete. Takže hlavně něco u sebe mějte a zkuste se vyvarovat slazeným nápojům a pijte jenom vodu.

Buďte v pohybu

Možná si myslíte, že když vynecháte pár dní z vašeho workoutu tak bude všechno v pohodě. Hlavně během dovolené se povalujeme a jíme všechny různá jídla. Zkusme do naší cesty přidat i několik pohybů. Například pokud máte čas na letišti, odskočte si na toalety a udělejte například několik squats. Pokud nejste zrovna pro tuhle variantu můžete třeba vyjít párkrát nahoru a dolů schody nebo je vyběhnout. Potom když sedíte v letadle zkuste se každých 30 minut projít po letadle nebo v sedě můžete dělat malé cvičení jako přitahovat si nohy k břichu.

Cestování občas bývá stresující, ale třeba tyhle malé pomůcky Vám pomůžou jak zůstat v kondici i přes dovolenou. Doufám, že se Vám článek líbí. Zanechte mi v komentářích jaká je Vaše vysněná destinace kam se chcete jednou podívat! Uvidíme se u dalšího článku. An. :)

You May Also Like

1 komentářů

  1. já ještě nelítala a ani to nemám v plánu , ale super typy, to by mě nenapadlo :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Instagram